صفحه اصلی
دیدار رئیس دانشگاه از مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • 16012 بازدید

دکتر نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی صبح روز سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه 1399، از مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه بازدید نمود و ضمن دیدار از بخش‌های این مرکز، پرتال جدید دانشگاه را افتتاح نمود. گفتنی است در این بازدید، عملیات عمرانی مرکز جدید داده دانشگاه نیز کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر شاملی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات با عرض خیر مقدم، گزارشی در خصوص اقدامات صورت پذیرفته طی ماه‌های اخیر در جهت بهبود و ارتقاء خدمات این مرکز ارائه داد.

در ادامه دکتر نصیری رئیس دانشگاه، از بخش‌های مستقر در این مرکز شامل مرکز داده شبکه، پشتیبانی رایانه، توسعه نرم‌افزار و آمار، پشتیبانی از سامانه‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، پشتیبانی سامانه‌های اداری و مالی، وبگاه و میز خدمات بازدید کرد و با کارشناسان و مسئولان هر بخش گفتگو نمود؛ محدودیت فضا و عدم امکان توسعه فضایی، سیستم اطفاء حریق، نحوه مواجهه با بحران‌های سایبری، شرایط قراردادی نیروها و ماندگاری آنها، نحوه پشتیبانی و بک‌آپ گرفتن از داده‌ها از جمله مسائل و مشکلات مورد اشاره در این دیدار بود.

در این بازدید اتاق فکر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات افتتاح شد. دکتر شاملی ضمن بیان تجارب متعدد در شرکت‌های معتبر جهانی به اهمیت این موضوع و استفاده از ابزارها جهت پیاده‌نمودن ایده‌ها اشاره داشت.

 

افزودن نظرات